VERZENDBELEID

Dank u voor uw bezoek op www.hexocareco.nl. Hieronder vindt u de voorwaarden van ons verzendbeleid.

Momenteel leveren wij binnen Nederland en België.

Bestelling na 13.00 uur worden pas de volgende dag behandeld. De tijdzone van Amsterdam

Bestellingen worden over het algemeen binnen 2-5 werkdagen verzonden (maandag - vrijdag)

De levertijd kan oplopen van 5 tot 15 werkdagen (maandag - vrijdag)

Verzending is gratis

Hoewel wij redelijke inspanningen leveren om aan de hierboven vermelde verzend- en leveringsdata te voldoen, zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen in de verzending.

Orderwijzigingen

Zodra uw bestelling is bevestigd, kan deze niet meer worden gewijzigd of geannuleerd. Als u een product wilt retourneren, moet u de retourprocedure starten zodra u het artikel heeft ontvangen.

Item niet ontvangen

Geeft de trackingstatus aan dat uw product geleverd is, terwijl dit niet het geval is? Dan kunt u het beste contact opnemen met de leverancier om uw pakket te traceren, want zodra het artikel is verpakt, hebben wij er geen controle meer over (als het eenmaal bij de leverancier is), maar als het probleem zich blijft voordoen, schrijf ons dan op support@hexocareco.nl en wij zullen ons uiterste best doen om u te helpen en het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Soms is er geen tracking informatie beschikbaar. Dit kan het gevolg zijn van technische problemen waardoor de trackinginformatie niet wordt bijgewerkt op de app. In dergelijke gevallen, neemt u het best contact met ons op via support@hexocareco.nl en wij zullen u helpen om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Bevestiging van verzending & volgen van bestelling

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending met daarin je volgnummer(s). Het volgnummer is binnen 24 uur actief.

Schade

Broge Trading ApS is niet aansprakelijk voor producten die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens de verzending. Als u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen, neem dan contact op met de leverancier om een klacht in te dienen.

Neem contact met ons op:

Telefoon: +45 22 17 02 80

Openingsuren: 9 - 17 maandag-vrijdag

E-mail: support@hexocareco.nl

Adres: Slyngborggade 14, 2th, 8900, Randers C, Midtjylland, Denemarken

Broge Trading ApS