Restitutie- & retourbeleid

 

Als u van gedachten verandert, kunnen alle artikelen binnen 14 dagen worden teruggestuurd, vanaf de dag nadat u uw bestelling hebt ontvangen. Breng ons op de hoogte voor een naadloos retourproces via e-mail op support@hexocareco.nl

Onze terugkeerlanden - Denemarken, Nederland en België

Wij accepteren alleen retourzendingen als u zich bedenkt onder de volgende voorwaarden:

Om het product te retourneren, moet u eerst contact met ons opnemen. Dan sturen wij u de juiste retourinstructies voor een naadloos retourproces. Stuur geen artikelen terug zonder eerst contact met ons op te nemen. Het retouradres is Slyngborggade 14 2th, 8900 Randers C, Midtjylland, Denemarken. Retourzendingen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de retourinstructies worden verzonden.

RETOURBELEID VOOR BESCHADIGDE, VERKEERDE OF DEFECTE PRODUCTEN

Als u producten in uw bestelling beschadigd, incorrect, neem dan rechtstreeks contact met ons op via e-mail op support@hexocareco.nl en voeg foto's/video's toe die het probleem dat u ondervindt met uw artikel laten zien.

In het bovengenoemde geval hebt u 14 dagen de tijd om deze producten terug te sturen en een terugbetaling of vervanging te krijgen. Deze periode gaat in op de dag nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Dit geldt ook voor artikelen die binnen 2 jaar na ontvangst van de bestelling defect raken.

U wordt niet belast met de retourzending van uw defecte artikel omdat de verzendkosten al door ons worden betaald in een vooraf betaald retourlabel.

KOSTEN VOOR HERSTOCKERING

Er zijn geen kosten verbonden aan geretourneerde bestellingen.

EEN BESTELLING RETOURNEREN

Contacteer ons via e-mail op support@hexocareco.nl, en vermeld de reden van uw retourzending, en wij zullen de juiste retourinstructies sturen volgens de reden van uw retourzending. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de retourkosten.

Verpakkingsinstructies:

  1. Verpak de artikelen stevig in een doos.
  2. Plak het postlabel op de adreszijde van het pakket en bedek daarbij het vorige afleveradres en de streepjescode zonder een aangrenzende zijde te overlappen.
  3. Gebruik het vermelde adres en breng het correct aantal postzegels aan.
  4. Verstuur het pakket via het dichtstbijzijnde postkantoor of verzendbedrijf van uw keuze.

    Als je geen retouradres hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar support@hexocareco.nl. Verpak het artikel zorgvuldig en verzend het.

    EEN BESTELLING ANNULEREN

    Je hebt 48 uur de tijd, voordat het artikel of de artikelen zijn verzonden, om je bestelling te annuleren.

    Als uw bestelling al is verzonden, volg dan het bovenstaande retourbeleid dat overeenkomt met de reden van retourzending.

    VERLOREN ZENDINGEN

    Als er ten minste 2 dagen zijn verstreken sinds de verwachte leverdatum, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail op support@hexocareco.nl en geef ons ten minste 5 dagen de tijd om met de koeriersdienst na te gaan waar het artikel of de artikelen zijn gebleven. Als we uw zending na 5 dagen niet kunnen traceren, zal de zending als verloren worden verklaard en heeft u recht op een volledige terugbetaling. Indien u dit wenst, kunnen we ook een ander product aan u bezorgen.

    TERUGBETALINGSPROCEDURE

    De terugbetaling zal worden gestart zodra uw product is toegekomen in ons magazijn en is geïnspecteerd door ons team. Na goedkeuring duurt het 3-6 werkdagen om de terugbetaling te verwerken. Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betalingsmethode.

     

    Contacteer ons

    Telefoon: +45 22 17 02 80
    24/7 ondersteuning (Oost-Europese standaardtijd)
    E-mail: support@hexocareco.nl
    Adres: Slyngborggade 14, 2th, 8900, Randers C, Midtjylland, Denmark