Veelgestelde vragen

KAN IK MIJN FACTUUR- OF VERZENDGEGEVENS WIJZIGEN?

Zodra u een bestelling hebt geplaatst, kunt u uw factuur- of verzendgegevens niet meer wijzigen. Als u een wijziging wilt aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk tijdens de verwerking van de bestelling contact op met onze klantenservice via support@hexocareco.nl om uw verzoek kenbaar te maken. Als het pakket nog niet is verzonden, kunnen wij het naar het nieuwe adres verzenden. Als het pakket echter al is verzonden, kunnen de verzendgegevens niet worden gewijzigd zolang het pakket onderweg is.



Verstrekt u een factuur?

Ja. Zodra wij een bestelling hebben ontvangen en de betaling is verricht, wordt de factuur naar u gemaild.



Hoe kom ik achter de hoogte van de verzendkosten?

Lees ons Verzendbeleid voor meer informatie.



Als ik een cadeau-aankoop wil doen, kunt u mijn aankoop dan naar een andere ontvanger sturen? Kunnen jullie mijn bestelling naar een ander adres sturen?

Ja, we kunnen uw bestelling naar een ander adres verzenden.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u binnen 24-48 uur per e-mail een verzendbevestigingsnummer, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?



Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met een volgnummer.

Waar kan ik mijn bevestigingsmail vinden?

Als je vragen hebt over je bestelling, neem dan contact op met ons supportteam op support@hexocareco.nl en zij helpen je graag verder. De meeste e-mails worden binnen één werkdag beantwoord.